Godziny pracy

Pon.-Pt. 8:00 – 20:00

Lokalizacja

Tychy, ul. Sikorskiego 153-155D

Telefon

+48 539-323-678

Regulamin Poradni

Regulamin Poradni Centrum Terapii Manualnej Witold Sodel Sp. z o.o.

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania Prywatnej Poradni Medycznej (zwanej dalej „Poradnią”) oraz prawa i obowiązki pracowników, pacjentów i osób towarzyszących.

1.2. Poradnia świadczy usługi medyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami etyki zawodowej.

2. Godziny pracy

2.1. Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00.

2.2. W soboty, niedziele oraz święta Poradnia jest nieczynna, z wyjątkiem sytuacji wyjątkowych, o których pacjenci będą informowani z wyprzedzeniem.

3. Rejestracja pacjentów

3.1. Rejestracja pacjentów odbywa się telefonicznie, osobiście w Poradni lub za pośrednictwem systemu elektronicznego.

3.2. Pacjent zobowiązany jest do podania niezbędnych danych osobowych oraz informacji zdrowotnych podczas rejestracji.

3.3. W przypadku niemożności przybycia na umówioną wizytę, pacjent proszony jest o poinformowanie Poradni nie później niż 24 godziny przed planowaną wizytą.

4. Prawa i obowiązki pacjentów

4.1. Pacjenci mają prawo do:

uzyskania pełnej informacji na temat stanu zdrowia i proponowanych metod leczenia,
wyrażania zgody na proste i zrozumiałe zrozumienie świadczonej opieki medycznej,
poszanowania swojej godności i prywatności,
zgłaszania skarg i wniosków dotyczących świadczonych usług.

4.2. Pacjenci są zobowiązani do:

przestrzegania ustalonych terminów wizyt,
informowania pracowników Poradni o zmianach w stanie zdrowia oraz o wszelkich alergiach lub niepożądanych reakcjach na leki,
zachowania się w sposób, który nie zakłóca pracy Poradni oraz nie wpłyną na komfort innych pacjentów.

5. Prawa i obowiązki pracowników

5.1. Pracownicy Poradni zobowiązani są do:

przestrzegania zasad etyki zawodowej i obowiązujących przepisów prawa,
zapewnienia pacjentom odpowiedniej jakości usług medycznych,
szanowania prywatności pacjentów oraz tajemnicy lekarskiej.

5.2. Pracownicy mają prawo do:

otrzymania niezbędnych informacji dotyczących pacjentów w celu wykonania zgodnych z obowiązującymi standardami usług medycznych,
zgłaszania potrzeb dotyczących dalszego kształcenia i rozwoju zawodowego.

6. Skargi i odwołania

6.1. Pacjenci mają prawo do zgłaszania skarg dotyczących jakości świadczonych usług oraz zachowania personelu.

6.2. Skargi można zgłaszać osobiście, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.

6.3. Poradnia zobowiązuje się do rozpatrzenia skarg w terminie 14 dni roboczych i udzielenia odpowiedzi pacjentowi.

7. Postanowienia końcowe

7.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego uchwalenia i jest dostępny dla pacjentów w siedzibie Poradni oraz na stronie internetowej.

7.2. Zarząd Poradni zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, o czym pacjenci będą informowani na bieżąco.

Scroll to Top